sorry

förlåt för att jag inte bloggade igår men jag hade väldigt mycket annat att göra måste tyvär ta en blogg pause eftersom att jag inte har någon tillgång till data i min sommar stuga i Verberg haha elr om man nu kan kalla det för stuga ! men iaf idag så var det skolavslutning och efter det så fikade mormor med oss hemma det togs lite bilder men dom laddar jag upp senare och i torsdags så hade vi ju klassens dag vi samlades utanför skolan och gick till sagavallen där körde alla 5:orna brännboll haha vårat lag söög verkligen vi kom på fjärde plats det vill säga sist!
sen had evi tipspromenad till kyppis där åt vi , fikade. man fick bada men jag ville inte bada för det duggade och var kallt bilder kommer självklart därifrån också men sen har det inte hänr s  mkt.

hinner inte blogga mer nu!

Wilma!

ungefär så här hade jag håret på skolavslutningen fast jag hade det lockigare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0