bad upd!

lessen att jag inte bloggat på längen men som sagt var så har jag varit i Varberg kom hem igår men då skulle det bäras ut från bilen, packas upp och sånt:)  idag har mamma jag, mormor och min lillebror Dante uträtta en massa ärenden tills på onsdag ( då vi åker till Kroatien ) det tog nästan hela dagen men innan vi åkte hem så åkte vi till City snabbt där köpte vi jordgubbar och vanilj glass som vi sedan när vi kom hem njöt av i våran trädgård! vi har pckat löite kläder och så till Kroatien men det är på långa vägar inte klart så nu måste jag tyvär gå ner och hjälpa till med packningen!


jag när jag Ellen och Vera var på IKEA

Kommentarer
Postat av: ELLEN

haha den som du älskade ^^

2010-06-29 @ 17:49:21
URL: http://chococat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0