asfo!

haha nu är jag med asfo först hette vi appy pling sen conversis och nu asfo bara för att vi pussade asfalten!
haha vi är ju för roliga för vi har bäst humor:) nu är det bestämt att Vickan ska sova över här också
elr det fick vi veta för typ två timmar sen. men efter det så åkte jag Ellen, Vera & deras pappa till tågstationen!
medans Vickan gick hem och duschade efter att vi hade vart på tågstationen så släppte Ellen & Veras pappa av oss utanför min mormor för att jag skulle hämta lite pengar där:) sen gick vi hem till mig och där var vi i typ en timma:)
bara för att min faster ringde och hon vill typ prata aaasbajs länge:) sen gick vi till Vickan då körde hennes pappa hem oss hit:) Vickan hade med sig sin data så nu sitter vi med varsin data:)
men nu ska vi typ gå och göra nått byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0