I'M ALIVE

nu blev ni förvånade, vet att jag inte har bloggat under sommaren men jag har haft fullt upp med andra saker.
Så det har inte blivit någon tid över till bloggen men nu hade jag tänkt börja igen:)
jaa min sommar har varit bra, vart i Kroatien i början av sommaren. Sedan bar det av till villavagnen i Varberg och till sist landade jag på Sjöstjärnans ridläger i Vråna:)
Det var min sommar det haft det jätteskönt!  Nog pratat om mig, vad har ni själva gjort?


Bilden tagen på sjöis!

Jaja nog pratat om sommaren för nu börjar den låånga och kalla hösten och sedan vinter! man kan väl säga att jag inte ser fram emot det, personligen gillar jag sommaren bäst men alla tycker ju olika:)


Ellen & Vera ändrade bakgrunden på bloggen kanske dyker upp en ny header och ett nytt typsnitt också vi får väl se vad jag känner för:) kände att det blev ett lite sådär långt och tråkigt inlägg men ni får stå ut

tack till alla söta små läsare som orkade läsa det här tråkiga inlägget:)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

braaa att du börjar blogga igen !



snygg bakgrund <3 :D

2010-08-30 @ 21:11:11
URL: http://kajsaalice.blogg.se/
Postat av: Kajsa

MER INLÄGG !

2010-09-06 @ 21:08:03
URL: http://kajsaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0